
xa0 برف برفبرف میبارهقلب ِ من امشب بیقرارهبرف برفبرف میبارهخاطره هاتو یادم میارهتا دوباره صدام ودرآرهبرف برفبرف میبارهآسمونم دلش غصه دارهحق داره هرچیامشب ببارهجای ی برف با میشینی کنارممطمئنمدیگه شک ندارمشک ندارم تو هم به فکرم هستیتنهایی تواتاقت نشستیگفته بودی دلت تنگ نمیشهپس چراهی میای پشت ِ شیشه؟! xa0...
ادامه مطلب